13 Aralık 2016 Salı

Riffel Mucize Izgara

Bu postum "yeni yıl yaklaşıyor! eşime, dostuma, anneme ne hediye alsam"diyenlere gelsin o halde :)
 
Geçen haftalarda gelen bu hediye beni oldukça mutlu etti. Bayılıyorum pratik ürünler denemeye.
 
Sizi bugün Riffel 'le tanıştıracağım. Bu harika ürünü  n11.com üzerinden inceleyip sipariş vermeniz mümkün.
 
 
Riffel mucize ızgara ile artık evlerimizde mangal keyfi yapmak mümkün.
Üstelik dumansız ve kokusuz misss :)
Kullanımı da oldukça pratik. Alt tavaya biraz su döküyoruz. Izgara veya pişirme diskini alt tavanın üstüne koyuyoruz ve pişireceğimiz yemeğe göre kapağını kapatıyoruz. Hepsi bu kadar :)
Parçaları Makineye de atabilirsiniz. Temizlemesi oldukça kolay zaten.
 
 
Ben fotoğrafta gördüğünüz yalancı gözlemeyle açılışı yaptım. Kendisi yalancı ama tadı bir harika oldu.
Bir yufkayı hafifçe yağladım. İçerisine peynir maydanoz ve biraz dereotu koyup katladım . Tekrar üst tarafını hafifçe yağlayıp hopppp attım riffel ızgaramın üstüne başladım cazur cuzur pişirmeye.
İnanın on numara oldu.Eşim 10 saniye içerisinde 5 kere falan eline sağlık demiştir sanırım:)
 
Domates soğan ve biber de eşlik etti gözlememizin yanına .
Gerçekten abartmıyorum evde ızgara keyfi yaşadık.
Köfte,tavuk ,kestane vs. bir çok şey pişirmeniz mümkün.
Gönül rahatlığı ile sizlere tavsiye edeceğim bir ürün

 
Ürünü Riffel Mucize Izgara facebook sayfasından da inceleyebilirsiniz.
 
Sevgili Filiz'e de kocaman bir teşekkür ederim bu harika ürünle tanışmama vesile olduğu için.
 
Sevgiler , Öpücükler herkese

Hiç yorum yok: