1 Haziran 2015 Pazartesi

Domates Tozu İle Pişen Tarhana Çorbası

Geçen haftalarda http://www.naturelka.com/ domates,tozu,kestane unu ve portakal kabuğu tozu hediye gönderince beni aldı bir heyecan bir heyecan:) Yeni ürünler denemeye bayılıyorum açıkçası. Hemen gözümün önünde tarifler film şeridi gibi geçip durmaya başlıyor o an :) Atıveriyorum kendimi mutfağa .
 
Naturelka Diyor ki,
 
Tamamen doğal yöntemlerle yetişen meyve ve sebzelerimiz ; Özel  makinelerde kurutularak vitaminlerine, minerallerine, aromasına ve antioksidan özelliklerine zarar gelmeden “suyundan” ayrıştırılıp kurutulur.
 
Kurutulan bu Sebze ve meyveler  özel değirmelerimizde öğütülüp hiçbir katkı maddesi kullanılmadan  “toz” halini alır.
 
Oldukça ilginç ve pratik geldi bana.
 
Gerçekten domates tozuyla nefis bir tarhana çorbası pişirdim önce. Portakal kabuğu ile de nefisss bir kek hazırladım burada .Dün de kestane unlu bol meyveli bir kek pişirdim ki akıllara zarar:)) Onun da tarifini en yakın zamanda paylaşacağım inşallah.
 
Kestane unundan sonra en çok pancar tozunda kaldı aklım , Nefis pilavlar hazırlanır yani:)
 
Muhakkak sayfalarını inceleyin derim.
 
Sevgi Dolu Öpücükler ,Hayırlı Kandiller Dilerim.
 
 
 
 
Çorbamız İçin,
 
Malzemeler:
 
5 Yemek kaşığı toz tarhana
2 yemek kaşığı Naturelka Domates tozu
2 diş sarımsak
2 yemek kaşığı Ayçiçek yağı
tuz
su
Pulbiber ,karabiber vs.
 
Yapılışı:
 
Tarhanayı bir kase suyun içinde ara ara karıştırarak eririn.
Çorba kasemize Ayçiçek yağımızı ekleyelim.
Erimiş tarhanamızı ilave edelim.Sarımsağı rendeleyelim.
Domates tozumuzu ekleyip karıştıralım.
Göz kararı suyumuzu ve tuzumuzu da ekleyip kontrollü olarak pişmeye bırakalım.
 
Arzuya göre ,karabiber ,pulbiber nane vs. ile süsleyip servise hazır hale getirelim.
 

1 yorum:

Deniz dedi ki...

Domates tozu fikri kulağa güzel geliyor.
Çok leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.