1 Aralık 2014 Pazartesi

Karnabahar Salatası

Yazı ayrı seviyorum kışı ayrı...
İnstagramda kar resimlerini görünce İstanbul'a da yağsa keşke diye iç geçiriyorum kaç gündür:) Ama itiraf etmeliyim ki yazı da şimdiden özler gibiyim ara ara bazı bazı  :)))
 
Ama şimdi mevsim kış olduğuna göre bütün nimetlerinden faydalanıp,karnabahara, pırasaya, ıspanağa ,havuca doyup:) Mandalinaların portakalların tadını çıkarmalıyız :) Doya doya sinema izleyip, çekirdek çitleyip, kestane yiyip ,kitap okuyarak hakkını vermeliyiz bu güzel mevsimin de:))
 
Bu hafta sizler için rengarenk bir kış salatası hazırladım mesela...
 
Karnabaharları Redmond un buharda haşlama özelliğini kullanarak haşladım. Sonuç elbette 10 numara oldu. Bu sıralar bol bol kullanacağım bu aparatı sanırım. 
 
 
 
Ölçü belirtmiyorum tamamen zevkinize göre hazırlayabilirsiniz.
 
Salatamız İçin ,
 
Malzemeler:
 
Karnabahar
Mısır
Dereotu
Maydanoz
Yeşil Sogaç
Nar Taneleri
 
Sosu İçin,
 
Zeytinyağı
Limon suyu
Nar Ekşisi
Tuz
 
Yapılışı:
 
Çok fonksiyonlu pişiricimizin içine biraz su koyalım.
Karnabaharları yıkayıp dilediğiniz ölçüde çiçeklere ayıralım.
Redmond çok fonksiyonlu pişiricimizin buharda haşlama aparatına koyalım.
Kapağı kapatalım.
Pişirme modumuzu STEAM ,malzeme tipini VEGETABLES ve süreyi de 10-15 dakikaya ayarlayalım.START tuşuna basalım.
 
Çalışma modu bitince karnabaharları salata kasemize alalım.
Diğer bütün malzemeleri de ince ince doğrayalım.
Sosumuzu da hazırlayıp, bütün malzemeleri harmanlayıp servise hazır hale getirelim.
 
Afiyet Olsun
 
 
 

5 yorum:

Filiz Çatalkaya Orhan dedi ki...

Zeynepcim ellerine saglik.. Harika bir tarif olmus.. sevgiler..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben bahar sevengillerdenim :) Ama kışı kar yağdığı zaman çok seviyorum. Bakalım yağacak mı buralara :)

Karnıbaharın her halini severim, senin elinden şıkşıkırdım çıkan bu salataya da bayıldımdımdımm

Unknown dedi ki...

ben bahar mevsimi aşığıyım.ne sıcak olacak ne soguk.ellerine salık.

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Bloğunuz çok güzel. Görselleriniz de öyle. Sizi takibe aldım. ben de bloğuma bekliyorum. Sevgiler. :)

Ev Yemekleri dedi ki...

tam bir diyet yemeği gibi. elinize sağlık zeynep hanım çok güzel gözüküyor.