17 Aralık 2014 Çarşamba

Antep Peynirli Domates Biber Tava

Kim ne derse desin... Dünyanın hiç bir yerinde bizim kahvaltılarımız gibisi yok bana göre:)
Çeşit desen çeşit, sağlık desen sağlık, çay desen çay:)) Oh mis vallahi...
 
Ben de bugün sizin için hem nefis hem pratik ,kahvaltıya şipşak hazırlayacağınız bir tarif hazırladım.
Ölçü tamamen zevkinize kalmış :)
 
Sadece biraz iştah açıyor aman dikkat :)
 
Sevgi Dolu Öpücükler, Musmutlu günler
 
 
 
Malzemeler:
 
Muratbey Antep Peyniri
Kiraz Domates
Biber
Zeytinyağı
 
Yapılışı:
 
Sıcak Tavaya Zeytinyağını koyup peynirlerimizi,domatesi ve biberlerimizi dizip önlü arkalı aynı anda kızartalım. Bekletmeden sıcak sıcak servis yapalım.
 
Afiyet Olsun
 
 
 

5 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ben buna bir de sucuk katıyorum ama fotoğraf çekmeyi unutuyorum :)))

Enfes görünüyor, ellerine sağlık canım.

nesrin dedi ki...

Enfes görüntüler, ellerinize saglik.

LEZZETİKRAM dedi ki...

harika görünüyor ,ellerine sağlık Zeynepcim :)

tarif dedi ki...

canım ellerine sağlık, oldukça lezzetli görünüyor fotoğraflarda. bende öğle yemeği için deneyeceğim. :)

pasta yapımı dedi ki...

Harikalar ... ellerine kollarına sağlık