24 Eylül 2014 Çarşamba

Limonlu Muffin

Bugün size uzun zamandır yaptığım , her defasında gönlümü fetheden nefissss bir muffin tarifi vereceğim.
Özellikle bir gün sonra daha da nefis oluyor. Tam misafirlik bir tarif :) Bugünden rahat rahat yapın ,yarın sevdiklerinize ikram edin dediklerimden :)
Beslenme çantalarını da unutmayalım tabi :) Puf puf yumuşacık oluyor ev de mis gibi limon kokuyor :)
 
Hepinizi seviyorum ,öpüyorum vee tarife geçiyorum :)
 
 
 
Limonlu Muffinlerimiz İçin,
 
Malzemeler :
 
2 Adet yumurta
1 Su bardağı toz şeker
1 Su bardağı süt
1/2 su bardağı Ayçiçek yağı
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 adet limon kabuğu
1/2 limonun suyu
1,5 yemek kaşığı mavi haşhaş
2 su bardağı un
 süslemek için ,limon dilimleri
 
Yapılışı :
Yumurtaları ve şekeri iyice çırpın.
Sütü ve yağı ekleyip çırpmaya devam edin.
Limonun kabuğunu rendeleyip,yarım limonun suyunu da ilave edin.
Vanilya, kabartma tozu ve haşhaşı ekleyip karıştırın.
Son olarak 2 su bardağı kadar unu da ilave edip hamuru karıştırın.
Muffin kalıplarımıza yarısından fazlası dolacak şekilde kek hamurumuzu paylaştırın.
Üzerine incecik doğradığınız limon dilimlerini koyup ,önceden ısıtılmış 160 derece fırında pişmeye bırakın.
 
Afiyet Olsun.
 
 
 
 

3 yorum:

senem dedi ki...

merak ettim denemeliyim :) ellerinize sağlık

süzgec mutfakta dedi ki...

Cok güzel olmus ellerinize saglik

nursevincelezzetler-yemek tarifleri dedi ki...

ZEYNEPCİM ELLERİNE SAĞLIK. sENİN TAHİNLİ PEKMEZLİ KEKİNİ ARADIM GOODLEDE SANIRIM ESKİ BLOĞ VARMIŞ O ÇIKTI :) ŞİMDİ BURD ABULURUM İNŞALLAH . SEVGİLER