13 Haziran 2013 Perşembe

Kıymalı ve Havuçlu Erişteli Çorba

Şöyle mis gibi sıcacık ve pratik bir çorba istiyorsanız eğer doğru adrestesiniz:)

8 dişli Ardacığım da bayılıyor bu çorbaya...Hem büyüklere hem küçüklere işte nefis bir çorbaaa diyorum , hepinizi öpüyorum,seviyorum ve tarife geçiyorummmmm

Mutlu haftalar



Çorbamız için,

Malzemeler:

1/2 adet minik kuru soğan
100 gr. dana kıyma
1 Adet Havuç
2 Adet iri domates
1diş sarımsak
3-4 yemek kaşığı erişte (şehriye vs. de kllanabilirsiniz)
tuz
su

üzeri için, nane veya fesleğen

Yapılışı:

Soğanı ve kıymayı beraberce kavurun.
Sarımsağı ,havucu,domatesi rendeleyin.
Erişteyi, tuzu ve göz kararı suyu da ekleyin.
Erişteler yumuşayıncaya dek pişirip İnce ince kıyılmış fesleğenle süsleyip sıcak servis yapın.

AFİYE OLSUN...




4 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Mımın nefis olmuş.Şimdi olsada kocaman bir tabak içsek..ellerine sağlık Zeynepcim..

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık,nefis...
şifa olsun kuzuya,

sevgilerimle...

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar canım,
Ellerine sağlık çorba nefis olmuş. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Kocaman sevgilerimi bırakıyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.....

Unknown dedi ki...

Hımm miss gibi,ellerine sağlık Zeynepcim...