10 Nisan 2013 Çarşamba

Bir Bahara Daha Beraberce Merhaba Dedik

Cumartesi günü güneşli sıcacık tam da adına yakışır bir şekilde Sevgili Senem'in organizatörlüğü ve Hecha sponsorluğunda birbirinden kıymetli blog yazarları ile bahara merhaba dedikkkk...




Şaka maka 6,5 senedir neredeyse blog yazıyorum ve hala aynı heyecanı aynı keyifi aldığımı cumartesi günü tekrar hissettim.Sabahleyin zıplaya zıplaya buluşma mekanına gittim:)

İçeri girer girmez kapıda kollarını bana açmış bir sürü kucakla karşılaştım:)Kimi öpeceğimi ,kime sarılacağımı bilemedim vallahi...Gün boyu öpüşüp kucaklaşıp, kıkırdayıp durduk:) Sevgi kelebeğine döndük:)


Dostlarla güle oynaya nefissss bir kahvaltı yaptık...Uzun uzun sohbet ettik ve tabi bol bol fotoğraflar çektirdik:)



Hacılarımla sohbetin belini kırdık yine:) Öyle çok seviyorum ki sizi...Her bahara beraber merhaba diyelim inşallahhhhh....

O gün bir kez daha anladım ki blog yazarlarının daha sık bir araya gelmesi gerekiyor...Zamanla yarıştık resmen,hatta ıskaladığım ve kalabalıkta göremediğim bir kaç arkadaşımın olduğunu sonradan resimlere bakarken fark edip üzüldüm:(

Sponsor olan  firmalar Simit Sarayı, Orkide Hareketi, Durance, Makarna Lütfen, Tavsiye kanalı , Algida'ya ve tabi ana sponsor hecha'ya bizleri yalnız bırakmadıkları için sonsuz teşekkürler...

Beraberce daha nice güzel mevsimlere blogcanlarım...

Sevgi  Dolu Öpücükler

2 yorum:

komançi dedi ki...

bahar geldi :) güzel bir pazar sabahı oldu hacım. bir sonraki buluşma antalada olacak sanırım :)

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

Merhaba ben de oradaydım ama tanışmak kısmet olmadı..Bir daha ki sefere artık:))Sevgiler.