11 Mart 2013 Pazartesi

Peynirli ve Kurutulmuş Domatesli Makarna

Yine pratik ama bir o kadar da leplezzetli bir makarna tarifi vereceğim bugün size:))Bir önceki postumda kurutulmuş domatesi ne çok sevdiğimi söylemiştim hani size:))Ah işte bir de makarna ve peynirle buluşunca varyaaa beni benden alıyor resmen:)))

Deneyin pişman olmayacaksınız derim:)

Musmutlu haftalar dileyerek,hepinizi öpüyorum,seviyorum ve hemen tarife geçiyorum:)



Malzemeler:

1/2 Paket makarna
1 diş sarımsak
3-4 yemek kaşığı zeytinyağı
7 Adet kurutulmuş Domates (sosta bekletilip yumuşatılmış)
3 dal yeşil Soğan
1/3 demet dereotu
6 Adet Muratbey Naturena Nado Parmak Peynir
2 yemek kaşığı limon suyu
tuz

Yapılışı:

Makarnayı tuzlu suda haşlayıp süzüyoruz.
Tencereye zeytinyağını koyup sarımsağı rendeleyip 1 dakika kadar sarımsağı soteleyip ocağı kapatıyoruz.
Haşlanan Makarnayı ilave edip karıştırıyoruz.
Dereotunu ince ince kıyıp,Kurutulmuş Domatesi ,Soğanı ve Muratbey  Naturena Nado Parmak Peynirleri jülyen doğruyoruz.Bütün malzemeri makarnayla harmanlayıp,limon suyunu da ilave edip karıştırıp servis tabağımıza alıyoruz.
Arzuya göre pul biberle süsleyip ılık servis yapıyoruz.




AFİYET BAL OLSUN

SEVGİ DOLU ÖPÜCÜKLER

7 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Tam da elime makarna aldım ,akşama pişirmeye..Hemen tarifiniz denenecek..teşekkürler tarif için..sevgiler..

Asuman la dedi ki...

makarnanın her hali nefis hele tazecik pişmiş dumanı üstünde bide böyle soslanmışsa ooff off :)

ellerine sağlık canım

Gönülünce dedi ki...

Ya Zeynepciğim ne güzel bir makarna bu böyle...Karnım tok iken canım makarna istedi resmen:)) Harikasın ellerine sağlık...

nohut oda dedi ki...

ben görüntüsüne bayılıyorum ama tadını sevemedım nedense ama mısafırlerıme yaparım katarım salatalara mutlaka:)

Pumpulininmutfagi dedi ki...

BEN GİBİ MAKARNAYI SADE SEVMEYENLER İÇİN GÜZEL BİR ALTERNATİF
ELLERİNİZE SAĞLIK
sEVGİLER:)

Unknown dedi ki...

makarna ama süper bir lezzet değilmi
ellerine sağlık zeynebim

Ferkay dedi ki...

Misler gibi harika bir makarna varmış burada küçük bir tabaka da ben almaya geldim canım. Ellerine sağlık Zeynebim..