7 Mart 2012 Çarşamba

Valonia Çikolata ile Cennete Düştüm Sanki


Merhabalar sevgili blogcanlarımmmm,

Geçen haftalarda Binnur Hanım'dan tatlımı tatlı bir workshop daveti aldım.Konu çikolata veya dondurma olunca bende akan sular durur biliyorsunuz:) Acayip sevindim:)

Hele bir de Aylincim ,Yasemincim ve İnci ablamla grup olduğumuzu öğrenince sevincime sevinç katıldı:)
Güle oynaya düştük yollara...

Binnur Hanım ve Burak Bey bizi Valonia Chocolate Cafe 'de sıcacık karşıladılar...Kahvelerimizi içip,sohbet edip heyecanla çikolataya bulanmak için atölye bölümüne geçtik:)


Çikolata ustası Erdoğan İnan'ın süper ustalığıyla ve sempatikliğiyle harika vakitler geçirdik.


İnanın cennete düşmüş gibi hissettim kendimi...Sağım solum önüm arkam çikolata doluydu:)))) Hem yedik,hem dinledik,hem öğrendik...

Lüp lüp yediğim el yapımı çikolataların hiç de kolay yapılmadığını öğrendikten sonra ,saygı duruşunda yemeye başlar oldum çikoları:))) 3 kere 5 kere düşünerek sindire sindire lüplüyorum artık:))))


Erdoğan Şefimiz resmen bizi kendisine hayran bıraktı...Resmen usta yani...


Bu nazar boncuklu çikolatanın görüntüsüne bayıldımmmm...Erdoğan usta için bunu yapmak çocuk oyuncağı tabi:))) Ah bir de bana sorun:)))


Bu harika cafe'ye muhakkak gidin derim.Nefis lezzetlerle karşılacaksınız söylemedi demeyin.Mesela Türk kahvesini öyle şık getiriyorlar ki kendinizi pek özel hissediyorsunuz:) Artık gerisini siz düşünün...

Gerçekten süper ama süper bir gün geçirdim...Binnur hanım'a ,Burak Bey'e,Erdoğan Bey'e veee Valonia Çikolata'ya çok çok teşekkür ederim.

Not: Yasemin'e ve Aylin'e fotoğraflar için ayrıca teşekkür ederim:)))

Sevgi Dolu Öpücükler



5 yorum:

Unknown dedi ki...

çikolata cenneti burası ahhh bende düşmek isterim o cennete:)nasıl yedin o eserleri zeynebim:)sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

HARİKA BİR GÜN GEÇİRDİĞİNİZDEN EMİNİM.SEFANIZ OLSUN:)
BEN DE O ÇKOLATA CENNETİNE DÜŞMEYİ İSTERDİM:) KİM İSTEMEZ Kİİİ:)
SEVGİLER...

Tümay Öztürk dedi ki...

Yaaa ewet kesinlikle çikolata cennetiydi:) Nefis bir gündü di mi:)Geçirdiğim en tatlı günlerden biriydi:) Az soğuktu ama yine de iyiydi:)

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebim çokk özledim seni canım yaaa:)nasıl güzel bir gündü her etkinlikte her toplantıda size doyamıyorum canımın taa içi:)
sarılıp öperim seni emremide öpüyorum tatlı kuşum o benim:)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ZEYNEPCİM TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
MMM USTA HARİKA YAPMIŞ
:))