22 Eylül 2011 Perşembe

Bulgurlu Çorba

Bu kasvetli havada sıcacık bir çorba istiyorsanız eğer buyurun tarifimizeee:)

Hepinizi öpüyorum ,seviyorum ve mutlu mutlu hafta sonları diliyorum...



Bulgurlu Çorba için,

Malzemeler:

1 Adet kuru soğan
2 Adet havuç
1 adet kabak
1 adet patates
1 bardak tat domates suyu
1 yemek kaşığı biber salçası
3-4 bardak su veya et suyu
2 yemek kaşığı bulgur
2 yemek kaşığı sıvıyağ
tuz

Yapılışı:
Soğanı yemeklik doğrayıp yağda hafifçe kavuruyoruz.
Havucun,patatesin ve kabağın kabuklarını soyup küp küp doğrayıp soğanlara ilave ediyoruz.
Domates suyunu,suyu veya et suyunu,salçayı ve tuzu da ilave edip sebzeler yumuşayıncaya dek pişiriyoruz
Piştikten sonra blenderdan geçirip,bulguru ilave ediyoruz ve bulgurlar yumuşayıncaya dek tekrar pişmeye bırakıyoruz.
Arzuya göre nane ile süsleyip,sıcak sıcak servis yapıyoruz.

AFİYET OLSUN



8 yorum:

Aycan dedi ki...

Vitaminli bir çorba, ellerine sağlık.

Sevgiler, bende öpüyorum seni.

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun

Unknown dedi ki...

Şekerparem ellerine sağlık enfes koca
man öpüyorum.

Özgen dedi ki...

Eline sağlık arkadaşım çorbanharika tam şifa deposu havalar soğudukça insanın canı daha çok istiyor sevgilerimle...

Benhurum dedi ki...

Hem sebzeli hem bulgurlu tam benlik, nefis bir çorba olşum Datlumm, akşam uğrasam acaba kalmışmıdır bir tabakcık daha:D Ellerine sağlıklar olsun, mucx...

durutarifler dedi ki...

Tam bebelere özel olmuş. Ellerine sağlık. İyi hafta sonları

Tümay Öztürk dedi ki...

Canımın içi ellerine sağlık çok lezzetli bir çorba olmuş.

LEZZETİKRAM dedi ki...

nefis vitaminli bir çorba olmuş canım ellerine sağlık :)