4 Mayıs 2011 Çarşamba

Sıfır yağ,Sıfır Suç...Airfryer ile Bol Bol Kızartalım mı ?


Düşünün şimdi canınız acayip kızartma istiyoooor...

Ama göbişiniz aklınıza geliyor, hatta gözünüzün önünde olduğu için aklınızdan hiç çıkmıyor...Moraliniz bozuluyor tabi....haklısınız:)

İşte Airfryer artık imdadımıza yetişti kızlar:)


Kızartıp kızartıp yiyelim...Sıfır yağ,sağlıklı,lezzetli ve hızlı....



Nereden mi biliyorummm:)

Geçtiğimiz haftalarda Onur Bey'in daveti ile The House Cafe Atelier’de düzenlenen, Mutfak Koçu Gülhan Kara’nın da katıldığı bir etkinlikte Philips airfryer'ı tanıma ve dostlarımla keyifli bir akşam geçirme şansını yakaladım.


Blogcanlarımla beraber Airfryer'da birbirinden nefis yağsız köfteler pişirdik de ondan biliyorum...

İnanın parmaklarımızı yedik.Patatesler de müthişti,sağa sola yamulmuyorlar piştikten sonra:)kuru kuru da gelmiyor baymıyor içimizi...Ketçaba bana bana yiyesiniz geliyor:)))

Ben kendi adıma çok beğendim ve sevdim valla...

Ortağım küçük Yaso'ya da buradan selamlarımı gönderiyorum:)))))
Çok iyi bir ikili olduk,Ulvi bir görevi üstlendik ve beraberce gurmelik yaptık doya doya:)




Airfryer'ın tipi ,rengi çok güzel...kullanışlı,pratik,yormuyor sizi...Koy malzemelerini ,ayarla dakikasını...o tın tın pişerken siz başka bir iş yapın:)))

Mesela ben bugün biber kızarttım.Salatamı hazırlayana kadar biberlerim pişmişti:) Koku yok,yağ yok,mutfak temiz:))) Ayyy dedim bunca zamandır nerdeydin airfryer'cım:)

Şu an yeni oyuncağımla birbirimizi tanıma sürecindeyiz...Eminim harika bir ikili olacağız.Bu hafta kendimi ona adadım...Bakalım neler pişireceğiz beraber:)

Emre patateslerden çok memnun...yağsız olduğunun farkında bile değil:) Emre memnunsa zaten bizim memnun olmamamız imkansız:)))


Gerçekten anneler günü de yaklaşırken acayip güzel bir hediye alternatifi olabilir:)
Önümüz yaz suçluluk hissetmeden bol bol kızartır yeriz:)))




Çok keyifli bir akşam geçirdim...

Fotoğraflara keyifle bakıyorum kaç gündür ...Hepimizin gözleri gülüyor:)

Demek ki neymişşşş airfryer hem gözü hem mideyi mutlu ediyormuş:))))Kıssadan hisse oldu:)


Gülhan Hanım'la tanıştığım için de inanılmaz mutlu oldum. Kesinlikle çok zarif bir hanımefendi...Mutfağa çoook yakışıyor,kendisini zevkle dinletiyor ve zevkle öğretiyor...Pozitif enerjisi müthişti...Keşke vakit daha uzun olsaydı daha çok beraber olsaydık:)
Umarım en yakın zamanda tekrar beraber oluruz.

 Detaylar için burayı tıklayın...

Bu keyifli organizasyon için Philips'e ve güleryüzlü ekip arkadaşlarına,Gülhan Hanım'a,Bersay İletişime,Onur Bey'e, The House Cafe'ye sonsuz teşekkürler ederim.

Sevgi Dolu Öpücükler

11 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

Zeynebim ellerine sağlık hazırladığın lezzetler için güle güle kullan canım aletini gerçekten yağsız pişiriyor olması süper bir şey,benim oyuncağımda bir kaşık yağ ile pişiriyor:)
midelerimiz çok rahat yazdığın gibi:)
öpüyorum seni kocaman...

Aycan dedi ki...

Valla canım epey kilo verdiğim için fazla olmamak kaydiyle yiyebilirim.
Ben bayıldım bu Airfryer'e.

Birde baktım da gözlerin içi gülüyor.Maşallah diyorum.

Sevgilerimle

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Zeynepcim nasıl da güzel anlatmışsın şeker arkadaşım benim:) ben henüz denemeler yapmadım, ama aklımda benim de değişik şeyler var. Emreciğime afiyet olsun patateslere ben de o gece bayıldım. sevgiler cicim

Saglıklımutfak dedi ki...

Aynı günde girmişiz kayıtları. Biz Airfryer ile aşk yaşıyoruz ya siz:)

memolininannesi dedi ki...

patates kızartması seven bır oğlum vvar pratık bır makıne....
tanıtım ıcın tesekkurler...

Unknown dedi ki...

zeynepcim bizim içinde bol bol yap ye şekerim afiyet olsun.

Hayat Penceremden dedi ki...

Ohh ne güzel canım benim içinde yap ye

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

İyi günlerde kullan canım kızartma makinanı sağlık için her eve lazım bir gereç gerçekten
sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

TAM BENLIKMIS SUPERMIS GULE GULE KULLAN CANIM IYI GUNLERDE.
SEVGILERIMLE...

olsada yesek suzan dedi ki...

çok güzel bir alet gerçekten tam bana göre ve aslında her eve lazım...

Tarifname-SEDA dedi ki...

Hem kızartmaya bayılan hem korkudan hiç yemeyen biri olarak, Airfry tam benlikmiş :)