6 Haziran 2009 Cumartesi

CEVİZLİ VE ÇİKOLATALI KEK

Herkese kocaman özlem dolu merhabaaaalar;

Yokluğumda bloğumu güzel yorumlarınızla yanlız bırakmadığınız için çoook teşekkür ederim.
Ailecek mini bir tatil yapıp döndük.Her zaman ki gibi tatili en çok Emre bey yaptı:)
Bol bol düşe kalka oynadı,zıpladı...bacakları kolları yarabere içinde kumlarla, börtüböceklerle, çimenlerle oynadı durdu.
Bizi de kendini de iyice yordu ve evimize döndük çok şükür sapasağlam:)
Evimi nasıl özlemişim anlatamam. Herşey bir yana evim bir yana:)))

Sizden ayrı kaldığım zamanlarda 1 yaşta büyümüş oldum bu arada:)))

Dün koskoca 29 yılı da geride bırakmış oldum. Ah bir 18 olsam derken şimdi nasıl geçiyor vakit şaşıyorum:)

İyi ki doğmuşum diyorummmmm ve hemen nefis tarifime geçiyorum.

Malzemeler:

3 adet yumurta
1 su bardağı ceviz
1 su bardağı tozşeker
1/2 su bardağı damla çikolata
1/2 su bardağı yoğurt
1/2 su bardağı ayçiçek yağı
1 paket vanilya

1 paket kabartma tozu
3 yemek kaşığı nestle kakao
2,5 su bardağı söke un

Yapılışı:
Yumurtalarımızı ve şekerimizi köpük köpük olana dek çırpıyoruz.
Yağımızı,yoğurdumuzu da ilave edip tekrar çırpıyoruz.Yavaş yavaş diğer malzemeleri de ilave edip önceden ısıtılmış 160 derece fırında kekimizi pişiriyoruz.




AFİYET,BAL OLSUN


SEVGİLER,ÖPÜCÜKLER

18 yorum:

sevimin sayfasi dedi ki...

canim seninde dogumgünün kutlu olsun, daha nice mutlu yillara...
öpüyorum canim

TAZE NANE dedi ki...

Ne harika kek bu canım.
Mükemmel görünüyor.
Sevgiler.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

hoşgeldin, içi ayrı dışı ayrı güzel ellerine sağlık:)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun rabbim uzun sağlıklı bir ömür nasip etsin...
Bu arada kek nefis gözüküyor:))

l dedi ki...

yakında emre de büyüycek bir yaş..
zaman çabuk geçiyor

Melek* dedi ki...

oooooooooo nefis buram buram kakao kokuyor:))) ellerine sağlık canım

ebruakin dedi ki...

Hoşgeldin canım.
Doğum günün kutlu olsun. Yeni yaşın mutluluk, huzur getirsin inşallah.
Sevgiler...

Aysultan... dedi ki...

Hoşgeldin canım ufaklık iyi eğlenmiş sizide yormuş demek tatlı yorgunluklar bunlar dimi Zeynebim:))
iyiki doğdun:)Sevdiklerinle mutlu,sağlıklı,huzurlu nice senelere kavursun inşallah...
Söke unlu kekte nefis olmuş eline sağlık:)

Narince dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun canım, hoşgeldin.

İnci Yemek dedi ki...

Hoş geldin zeynepcim tatil güzel geçmiş öyle görünüyor:)en kısa zamanda Allah tekrarını nasip etsin işallah doğum gününü de kutlarım sağlıklı ve mutlu ailenle nice yıllara canım.sevgiler..

Unknown dedi ki...

Zeynepçim hoşgeldin tekrar senide yorumlarını da çok özledim gerçekten bu arada iyi ki doğdun Allah nice nice sağlıklı yaşlar versin.
Gelir gelmez mutfağa atmışsın kendini ellerine sağlık iyiki geldin

pelince dedi ki...

Zeynep'ciğim hoşgeldin...

Tatil güzel geçmiş sevindim...Doğum günün kutlu olsun..Nice senelere Zeynepcim...

Kek nefis olmuş,ellerine sağlık..
Sevgilerimi yolluyorum..

sarımutfak-hande dedi ki...

tek kelimeyle şahane olmuş cnm çay saatim geldi keki gördüm cnm çekti valla. o dilimleri çayımın yanına alıyorum ve seni öpüyorum
ellerine sağlık

zeytintanesi dedi ki...

Oh oh, harika bir kek. Bak epeydir kek yapmıyordum, bunu yapmalıyım. Benim çocuklar bayılacak buna, hem kakaolu,hem çikolatalı. Ellerine sağık canımcım. Öpüyorum seni. İyi geldin tatilden. Özlemiştik seni.

Sevil Şahin dedi ki...

CANIM HOŞGELDİN SEFALAR GETİRDİN
BOL BOL DİNLENMEM GUZEL EE TABİ EN COK CUCUKLAR EYLENECEK :))
CANI9M YAŞINIDA KUTLUYORUM EŞİN VE YAVRUNLA NİCE YILLAR DİLİYORUM
KEKE GELİNCE DİYECEK KELİME HAZIR MÜKEMMEL OLMUŞ SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Canımmmmm güzel dileklerin için çok
teşekkür ederim kek süper ellerine
sağlık öpüyorum...

Banu dedi ki...

Merhabalar Zeynep
Hosgelmissin tatilinden, Kekin harika gorunuyor inan, cok lezzetli olmustur eminim.Ayrica yeni yasinda kutlu olsun.
Sevgilerle, hoscakal..

reyyan dedi ki...

selam kek harika görünüyor puf puf elinize sağlık.
sevgiler.