28 Ekim 2007 Pazar

Tahinli ve Damla Çikolatalı Nefisss Kurabiyeler





TAHİNLİ VE DAMLA ÇİKOLATALI NEFİS KURABİYELER :)


BİZ KARI KOCA HERGÜN OĞLUMUZ EMREYİ ÇEKİŞTİRİP GÜNÜN ANLAM VE ÖNEMİNİ KONUŞURKEN KAHVE İÇMEYİ ÇOK SEVİYORUZ BU YÜZDEN EVDE SÜREKLİ KURABİYE BULUNDURUYORUM,BU KURABİYELERİMİ DE HEDİYE YAPIP GÖTÜRDÜM...HERKES ÇOK BEĞENDİ BENDE İNANILMAZ MUTLU OLDUM TABİ SİZLERLE DE PAYLAŞMAK İSTEDİM,UMARIM BEĞENİRSİNİZ...

MALZEMELER:

1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı tahin
1 paket margarin
1 yumurta sarısı
4 su bardağı un
1 paket vanilya
1/2 su bardağı damla çikolata


YAPILIŞI:

Şekerle tahini iyice karıştıralım ve oda sıcaklığında yumuş yumuş olan margarinimizi, yumurtanın sarısını,vanilyayı ilave edip tekrar karıştıralım,yavaş yavaş unu da ilave edip aynı anda karıştırmaya da devam edelim ve çikolatayı da ekleyip sert bir hamur olana kadar yoğuralım.Ceviz büyüklüğünde parçalar alıp şekil verelim.önceden ısıtılmış 175 derece fırında 30 dakika pişirelim.
Zor bir hamur oluyor,bir ara eyvah galiba bu defa tutturamadım dedim fakat inanılmaz lezzetli oldu:)


Afiyet olsun.




Hiç yorum yok: